Programator MCU

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Leden 9 23:37:50 CET 2013

Proč ne?

Třeba proto, že postupuju způsobem 1) definovaná HW funkčnost
"blackboxu" => 2) nalézání vhodného existujícího SW řešení nebo
externího programátora => 3) z toho plyne obvykle pokaždé jiná
architektura (výrobce), natož typ či rodina MCU.

Pokud tedy ten MCU vůbec použiju - ale uznávám, že jsou případy, kdy je
to výhodné či dokonce nezbytné.

Ano, v dnešní záplavě jedinců zvládajících ptydepe (tím myslím
programování) jsem možná zvláštní, ale je to prostě tak a jinak to
nebude. Zase si nepletu vývody u transistoru, pod pojmem operační
zesilovač nehledám sprosťárnu atd...

Peníze a úsilí raději věnuju tam, kde jsem doma (HW a to především
analogový).

SW si budu schopen tak maximálně modifikovat, a to ještě v nějakém
alespoň trochu lidském jazyce (třeba nedávno zde mnou popsaná příhoda s
PIC Basicem).

Tož tak.

---
Jirka