Programator MCU

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Středa Leden 9 23:10:34 CET 2013

za presto chteji, myslim si, velmi rozumnych 2kkc, takze vzhledem k
univerzalite a vyborne podpore a neustalemu updatovani novych obvodu bych
vubec nevahal kdybych ho jeste nemel :) ma to i jtag player, takze si s tim
naladujete skoro cokoliv, treba i fpga :)
pokud by nekdo argumentoval jen obcasnym bastlenim, pak se ptam proc
nepouzije jeden jediny mcu resp rodinu ?? treba takovy pickit se da poridit
za cca 900,- a umi uplne vsechny rodiny picu
pak je tu moznost ze se chce nekdo jeste "priucit" zbastlenim vlastniho
programatoru. ale nevim, me osobne to neprijde moc zajimave :)
kdysi jsem mel jeste smartprog2, ale to uz je uplne jina cenova kategorie :)

nedavno jsem si presto odpalil (samozrejme vlastni hlouposti) a uz jsem si
chtel koupit nove, protoze je fakt dobre. a co bych k nemu doporucil jako
doplnek - USB isolator - jako blbostni ochranu :) sice to neni 100%, ale
pomuze hodne :)

http://cz.farnell.com/olimex/usb-iso/board-usb-2-0-compliant-port-isolator/dp/1795095?ref=lookahead

tos tak :)

Ataman