Programator MCU

AZE aze na seznam.cz
Středa Leden 9 21:54:44 CET 2013

Presto od Asixu je jeden z kandidatu, ale uz vyssi kategorie. Cetl jsem na
nej i podporu jen chvalu. Adapter pro tech par typu se da lehce ubastlit
nebo radeji koupit ten univerzalni?
aze

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha na volny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 09, 2013 9:22 PM
Subject: Re: Programator MCU

Pro PIC a EEPROM mám JDM (na opravdu sériovém portu) a s ICprogem
funguje jak v Linuxu, tak ve Windows. Raději ho napájím externě, i když
u stolního PC to obvykle není třeba.

Pro AVR jsem postavil Fischlův USBasp a funguje opět všude a s různými
programovacími SW.

Podobný USB programátor existuje i pro PIC, ale není tak jednoduchý.

Vřele doporučuji udržovat standardní sériový a paralelní port, třeba
pomocí přídavných karet na systémovou sběrnici (tedy ne převodníků z
USB). Ta rozhraní se stále používají a proti USB je vše neporovnatelně
srozumitelnější a průhlednější. Jen ta rychlost....což zde nevadí.

Přes to všechno jsem koupil už mnohokrát zmiňované Presto a nelituju.
Zaručuje jednodušší a bezproblémovou práci se všemi podporovanými obvody.

---
Jirka