OT: Excel vs. Calc

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Leden 9 20:58:09 CET 2013

To mi funguje, ale to je jaksi staticke...

Ja chci abych v tabulce namapoval nejaky csv soubor a ten se choval jako
zdroj dat. Tedy kdyz ten soubor vymenim tak aby se mi zmenila uvnitr
tabulka - me konkretne aby se zmenil graf.

To proste jaksi primo nefunguje. Zrejme by to slo pres ODBC, ale to uz
si to rovnou nahazu do MySQL - coz zrovna ted pisu.

RV