OT: Excel vs. Calc

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Leden 9 20:47:35 CET 2013

*.csv soubory do OOo/LO IMPORTUJU tak, že ho v Calcu prostě otevřu a
nabídne se mi importní filtr. Nastavím, odklepnu, vymalováno.

Běhá to jak z praku, používám už léta na kde co.

Přidávat jako zdroj dat jsem *.csv ale nezkoušel.

Možná by to chtělo přesnější popis Vašeho postupu (ev. screenshoty).

---
Jirka