RS232 ===> web

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Středa Leden 9 18:03:46 CET 2013

O ty data neprijdete, ty zustavaji do urcite delky ve fronte. Take je
tam funkce WaitingData, ktera vraci pocet bytu cekajici v teto fronte.
Slo by to napsat tak, ze pokazde vytvorite vlakno pro funkci HTTPMethod,
ktere se samo odstrani po provedeni prace a o takove vlakno se jiz
nemusite starat.
Milan