Spinany zdroj zavada

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Leden 9 10:11:38 CET 2013

Ale to nejí jisté, první věc je vždy zkontrolovat elyty.
Mě takhle chcípnul zdroj v DVB-S  po výpadku už nenaskočil. Malý elyt
10M neměl kapacitu.
V první chvíli jsem si myslel, že to dostalo nějakou ránu ze sítě.
Ale i kdyby většinou je za můstkem velký elyt, který dál nějaké přepětí
nepustí - tedy pokud se jedná o přechodové jevy při zapíníní sítě.