OT: Excel vs. Calc

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Středa Leden 9 01:37:01 CET 2013

Jeste se zeptam... Intuitivne se mi nepodarilo najit kontingecni graf
(pivot chart, nabizi jen pivot table). Google na dotaz "how to insert
pivot chart in libreoffice" tvrdosijne vyhazuje pouze tabulku.
Kontingencni graf je taky jedna z funkci, kterou casto vyuzivame,
Vezmu si do prace portable verzi LO a zkusim jestli neco pujde
vykoumat odvozenim grafu z kontingencni tabulky... Co nam vadi na
excelu je, ze kontingecni graf neumi byt xy bodovy (scatter). Takze
pokud nemame ekvidistantni parametry simulaci, tak potom vysledne
grafy vypadaji pokrivene a pokud potrebujeme vygenerovat spravny tvar
krivek, je s tim zbytecna prace navic.

PK