Re: optické vlákno

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Leden 8 14:03:03 CET 2013

Tak tie konce svietit budu, otazka je akou intenzitou. Tie HFBR15xx su
vlastne super-ledky a vlakno je fixovane v konektore na maximalny
prenasany opticky vykon.

K tej vasej predstave, fungovat to bude, ale podla mna je to
neprofesionalne riesenie. Je to taky bastel... Ja by som si aspon
vyfrezoval nejaku redukciu na ledku a vlakno, ale neviem ci nie je
lacnejsie kupit hotove veci za par drobnych v GME. Mimochodom pokial
to budu mat v predajni, tak si to mozete aj osahat rukami. A to je
lepsie nez ten datasheet...

A.