Re: optické vlákno

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Leden 8 13:29:32 CET 2013

Dobry den,

fungovat to bude, ma to vsak par obmedzeni. Prve musite si uvedomit,
ze pokial pouzijete pigtail s Ledkou, tak mate na konci len priemer
optickeho vlakna, t.j. 1-2mm priemer. A druha vec, musite si vyriesit
fixaciu optickeho vlakna v konektore, teda lepenie alebo nieco podobne
mechanicke.

Pisem o plastovych optickych vlaknach, ktore sa daju kupit v GME, mali
rozne vysielace, prijimace, konektory aj vlakno samotne. Da sa to
dohladat na webe, ked budete hladat napr. HFBR1523 a pozriete si
prislusny sortiment a datasheety u vyrobcu. To Vam napovie asi
najviac.

A.

p.s.: Este ma napadlo, aby ste si daval pozor na hlodavce, aby vam tie
vlakna nezjedli... :)))