Laminace dry-resistu, bylo PCB toner-tranferem, leptany v persulfatu

Úterý Leden 8 12:56:23 CET 2013

Ta voda IMHO nijak nevadi, ja proste napustim umyvadlo studenou vodou,
hodim tam desku, sloupnu jednu folii z rezistu a hluboko pod hladinou to
v klidu priplacnu na desku - tim se zcela eliminuje vzduch. Pak to vytru
papirovyma uterkama do strany - to uz se chyti a neplave, pak to prozenu
laminatorem a sloupnu druhou folii (aby to pripadne jeste doschlo, ale
neni to asi potreba)