OT trochu neplati fyzika

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Leden 8 11:19:10 CET 2013

Dobry den,

Dňa 7. januára 2013 15:55, Petr Labaj <labaj na volny.cz> napísal/a:
> Pane kolego,
>
> myslim, ze tohle jste nemel delat.
> Jsou veci, na ktere se rozumny clovek boji co jen pomyslet, a to i doma
> pod polstarem. Takze vytrubovat to takhle verejne do sveta, i kdyz anonymne,
> myslim nebylo moudre.

Pan kolega, viem ze ste to myslel ako dobru radu, ale myslim si, ze co
je mudre a co nie je na dlhsiu filozoficku debatu. V parodii o zivote
v dvoch dieloch je totiz v prvom dieli napisane to co ste napisal vy,
v druhom je vsak zaujimavy doplnok o tom, ze treba vykricat vsetko do
sveta, ze nie nic take skryte, aby sa casom vsetko neprezvedelo. A ja
osobne by som bol vcelku zvedavy, ako by ste sa rozhodoval, keby sa
Vam vrtali vo Vasom sukromi a zacali sr... na hlavu zo vsetkych stran.
Aj trpezlivost ma svoje hranice.

> Docela bych se nedivil, kdyby se jeden clen konference casem stal nezvestnym.
> Protoze jste se nepodepsal, tak ani predem nevime ktery.

Jeden potencionalne nezvestny clen konferencie je uz niekolko rokov
uplne paralyzovany a neskodny. Akurat ma jednu vadu, ze obcas si este
moc zakeca... Ale to tu snad vsetci vieme.

A.