OT ... a ani Lin nie je proste zahad...

Milan B. milan na bastl.sk
Úterý Leden 8 00:19:35 CET 2013

On 7. 1. 2013 23:29, Jaroslav Lukesh wrote:
> Nesuďte když víte kulový.

Takze na zaver to kulovy, ktore viem:

Tych ~5MB je schovanych v Master File Table ($Mft), ktora narastla o
4.75MB. Zistene pomocou nfi.exe.

Pred:        logical sectors 663464-663975 (0xa1fa8-0xa21a7)
Po:           logical sectors 663464-673703 (0xa1fa8-0xa47a7)

Tato tabulka je globalna pre vsetky subory, a ak sa raz alokuje, tak sa
uz sama nescvrkne. Da sa skratit pomocou nejakych defragmenterov tretich
stran, pokial viem, ale samotny Windows zrejme sam nic nema. Fakt
neviem, ci je to lepsie ako u ext2/3/4. Na druhej strane, ak sa presuva
vela suborov z adresara do adresara, tak globalna tabulka moze byt
efektivnejsia. Kazdy pristup ma svoje + a -.

Filesystem je NTFS.

Dixi.

-m-