Re: OT: Romanová kniha se zeleznicnim nametem

Pondělí Leden 7 18:07:44 CET 2013

On 7 Jan 2013 at 12:47, Pavel Kutina wrote:
> Tak pak uz jen "Pohadky o masinkach" a postavit si vlastni Zababov :) A ze
> jsou na to ty deti moc velky by byl nespravny argument, ja jsem si je s
> dcerou uzival i pote, co je chtela cist pred spanim asi osmkrat kolem
> dokola... Takze je mi bud tech deset let, nebo je to i pro starsi deti :)
Souhlasim, to se neocte ;-)

> Pavel Kutina
>
> P.S.: A maly kviz - kdo vite, kde byl obchod "U krale zeleznic", situovany
> do teto knihy? A kdo vite, co je tam dnes?

Vedle Statni planovaci komise (i kdyz vlastne v te spravne dobe v tom baraku
urcite bylo neco jineho).
Co jsem tam byl naposled, tak tam bylo zelezarstvi, ale to uz je taky nejakej
patek. Mrknul jsem se tam ted aspon na StreetView a je to pecka - nez tim autem
ujeli deset metru, narostla tam plechova ohrada...

D.O.