OT trochu neplati fyzika

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Leden 7 15:55:03 CET 2013

Pane kolego,

myslim, ze tohle jste nemel delat.
Jsou veci, na ktere se rozumny clovek boji co jen pomyslet, a to i doma
pod polstarem. Takze vytrubovat to takhle verejne do sveta, i kdyz anonymne,
myslim nebylo moudre.
Docela bych se nedivil, kdyby se jeden clen konference casem stal nezvestnym.
Protoze jste se nepodepsal, tak ani predem nevime ktery.

PL

******************************

From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, January 07, 2013 3:48 PM
Subject: Re: OT trochu neplati fyzika

> Proste su geodeti a geodeti. Pani ucitalka z priemyslovky merala
> systemom "babe sa chcelo, babe sa snilo". Profesionalny geodet s GPS
> nameral, ako to je naozaj.

No pochopitelne - v GPS je samozrejme korekcia na tieto anomalie uz zanesena. Preto je ich mozne zmerat len "zastaralymi" metodami. Je to aj dost logicke - co myslite, kto tie anomalie sposobuje (napoveda: kto prevadzkuje GPS)?

Dokazuje to aj nasledna stvava medialna kampan, ktora ma za ulohu zdiskreditovat tych, co si uvedomuju, kde je pravda... A takto je to vzdy, ked im niekto skrizi cestu. Pozrite sa napriklad, ako dopadla ta skupina talianskych vedcov, ktori objavili moznost transportu nadsvetelnou rychlostou - ten isty scenar - akoze vedecke vysvetlenie "omylu", rozsiahla medialna zosmiesnovacia kampan, este im aj idu zavriet ustav - zjavne z obavy, aby nenasli este nieco co sa vymyka oficialnej doktrine...

-anonym (nepodpisem sa, aby ma nevystopovali a neumlcali)