Re: OT: Románová kniha se železničním námětem

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Leden 7 13:41:11 CET 2013

No mna napadli len tie budovatelske klipy a pesnicky, ale myslim, ze
sa najdu aj nejake romany. Ak nie z nasej produkcie tak sovietska bude
urcite bohatsia. Zial s titulmi nepomozem, citam sice rad, ale uz si
nic z toho co precitam nepamatam.

A.