OT trochu neplati fyzika

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Leden 7 13:34:01 CET 2013

 7.1.2013, 13:29:08

Nic noveho pod sluncem.
Uz J.Hasek ma nekde ve Svejkovi historku o tom, jak si redaktor
jakehosi prirodovedneho casopisu, sam prirodopisem zcela nepolibeny, o
sto sest vymyslel vselijake neexistujici ptaky.
Pokud mne pamet neklame, skoncilo to tim, ze se do redakce dostavil
nejaky ctihodny pan profesor, a prislusneho redaktora serezal
vychazkovou holi.
Holt stare dobre casy.  :-(

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz