OT trochu neplati fyzika

AZe aze na seznam.cz
Pondělí Leden 7 12:34:09 CET 2013

Toto mi vždy připomene známou scénu z filmu Ukradená vzducholoď, kde se šéf
novin (pan Trégl) rozčiluje, že nejsou bulvár, ale pak aktivně řídí
vytváření jedné senzační zprávy za druhou. Je to tam i s tou kejhající
kachnou.
aze

----- Original Message -----
From: "Šerých Jakub" <Serych na panska.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, January 07, 2013 12:36 PM
Subject: RE: OT trochu neplati fyzika

Vychazite ne z udaju, ktere jsou, ale ktere jste nekde slysel, proste JPP.

Geodeti to 100%ne nameri a peclive do protokolu zaznamenaji. Ale nejaka
bulvarni televize si toho chudinka nahodou nevsimne, jako si nevsimne mnoha
dalsich "nepodstatnych" faktu jen proto, aby mohla lidem blbnout hlavu.

Jakub Serych