Opet format obrazku (bylo: Re: PCB toner-tranferem, leptany v persulfatu)

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Leden 7 12:43:58 CET 2013

Děkuji za odborné doplnění. Subjektivně jsem něco takového odhadoval,
ale kvalitu prakticky 100 nepoužívám,  protože pak datové objemy
vycházejí srovnatelně s *.png.

---
Jirka