PCB toner-tranferem, leptany v persulfatu

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Leden 7 12:34:11 CET 2013

Zkusim to zjistit, jak jsem psal, mam ho od znameho, par metru mi odpordal.
On rezist taky lepi, ale nijak extremne.
Polozit jsem to zkousel na te prvni desce nekdy pred pul rokem, ale
byly tam bublinky a nechtel jsem experimentovat, jestli je laminator
vyzene. Ten zobraeny postu mi vyhovuje - pokud se teda zrovna dokazu
trefit mezi valce :D

PK