OT trochu neplati fyzika

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Leden 7 04:35:36 CET 2013

Zdravím,
  něco podobného znám při cestě z obce Dubá směrem na Prahu po silnici
č. 9. Opticky se to zdá být celkem velké stoupání, ale auto se rozjíždí,
jako by to byla přinejmenším rovina. Zajímavé ale je, že při opačném
směru musíte hodně brzdit, když chcete mít na radaru na začátku obce 50.
Za žádnou anomálii to nepovažuji, skutečně to asi bude tvarem terénu.

  Zdraví Pavel