Snížení otáček asynchronního motoru

Neděle Leden 6 16:06:47 CET 2013

Rezonance bych se nebal, pripadne bych to spocital nebo zmeril - takovy
kondenzator 80uF by stal za pokus, pokud to nevadi permanentne zapojene
k pomocne fazi motoru, melo by to byt OK. Jednak je Q toho motoru hodne
male a jednak by pro rezonanci byla potreba asi tak radove mensi
kapacita, co si nejak pamatuju.