PCB toner-tranferem, leptany v persulfatu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Leden 6 11:15:27 CET 2013

Pekne video. Tak do uplne studene vody jsem to nedaval, ale mozna
je to dobry napad. Ja jen mezi to jeste zarazuju fazi suseni. Vetsinou
to na ten tistak jednu noc polozim (nemam temnou komoru, proto v noci),
druhou noc to pak zalaminuju.

Kdyz jsem videl tu studenou vodu tem me napadlo to udelat tak, jak to
delaji profici pri lepeni velkych samolepek (napr. tmave folie na okna v aute).
Tedy nemacet to cele ve vode, ale jenom na to rozprasovacem nastrikat
tenky vodni film. Pak by odpadlo vytlacovani velkeho mnozstvi vody, navic
diky minimalni spotrebe vody by se klidne dalo strikat i destilkou, tedy
se zarukou, ze ta voda bude cista.

PL

From: "Miroslav Šinko" <sinkomiro na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 06, 2013 10:42 AM
Subject: Re: PCB toner-tranferem, leptany v persulfatu

On 6.1.2013 07:13, Jaroslav Buchta wrote:
> Metoda zamokra se mi velmi osvedcila, pak jen vytlacit vodu, vrazit do
> prelozeneho papiru a cca 4x projet laminatorem - vysledek dokonaly.

Tiez to robim rovnako. Vodu pouzivam studenu. Vyhodu vidim v tom, ze pod
vodou sa nedostanu ziadne prachove castice medzi dosku a rezist. Pekny
navod s videom na spodku stranky je tu http://zosilnovace.eu/Fotorezist.htm
Podla mojich skusenosti staci vodu a bubliny vytlacit handrou, netreba
pouzivat tu stierku ako na videu.
Laminatorom prechadzam 2x s otocenim o 90 stupnov.

miro