PCB toner-tranferem, leptany v persulfatu

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Neděle Leden 6 00:13:45 CET 2013

Nepopisoval, necerpal o mokrem postupu mi nekdo rikal, ja nemam rad mokro :)
Tady je dnesni postup:

- Zapnu laminator at se zhavi
- Ustrihnu z role rezistu tak abych mel cca 1cm presah pres desku na
kazde strane.
- Stahnu prvni folii (to chvilku trva :) )
- Mezitim se nazhavi laminator.
- Tesne pred tocici se vaclce laminatoru si pripravim A4, aby se mi
ten presah zapekl na papir a ne na valec. Pro zjednoduseni manevrovani
mam pred laminatorem knihu, nebo krabici, nebo jakou jinou podlozku
spravne vysky.
- Polozim tistak na a4 cca 10cm medi nahoru. Tech 10cm je jen proto
abych mel dost casu reagovat, kdybych treba rezist blbe chytil.
 - Rezist chytnu jen na hranu nejbliz laminatrou a druhy konec drzim
jednou rukou ve vzduchu
 - Popostrcim papir druhou rukou, laminator ho vezme a posouva i s
tistakem. Konec rezistu drzim napnuty obema rukama ve vzdchu tak, aby
jeste nedrel o vstupni sterbinu.
- Az to projede, ostrihnu A4 o par mm vetsi, nez je rezist a poslu
desku laminatorem jeste 3x a pokazde o 90st. otocim.
- Necham vychladnout
- Pak ostrihnu papir tesne kolem desky ze 3 stran
- Papir otocim kolem posledni strany, ktera zustala prilepena a tim
muzu opatrne stahnout druhou folii.
- Tadaaa

I kdyz jak o tom ted premyslim... dneska, jak jsem zatizil desku na
pauzak pri osvitu, tak se mi trosku toneru dostalo na rezist.
Mozna, ze prve jsem osvitil pres vrchni folii a sundal ji po
expozici... To uz ted nevim.

PK.