Prepoustet jdou nejen plynove lahve

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Sobota Leden 5 20:08:47 CET 2013

Ehm, i sedm týdnů. Já jen jsem si myslel, že jsem ji uklidil :-)

Chce to být při pečlivý při čištění. Jednou jsem nebyl, a musel jsem si
pořídit novou. Sice jsem ji vyčistil, ale pořádně nepropláchl a v
pistoli zbyla taková lepivá, docela pevná vrstva. Sice se mi ji podařilo
vyčistit, ale mechanicky jsem ji poškodil. No což, sehnání náhradního
dílu jsem klasifikoval jako nerentabilní.

ced