Prepoustet jdou nejen plynove lahve

Karel M a8dtljb na gmail.com
Sobota Leden 5 18:37:10 CET 2013

Zdravim cleny konference v novem roce. Stavebniny maji ted inventury,
shanel jsem dnes marne zimni PU penu se zavitem (do pistole). V
mistnim zelezarstvi sice meli, ale za dvojnasobek bezne ceny, tak jsem
koupil levnejsi s hadickou a doma jsem zkusil prepustit obsah do
prazdne pistolove PU. Z hadicky jsem odrizl tak 3cm, novou penu jsem
protrepal, umistil dnem vzhuru a pomoci hadicky spojil s prazdnou a
zatlacil. Tak polovina obsahu se bez problemu premistila do prazdne
nadoby. Po aplikaci jsem to jeste 2x zopakoval. Takze nejen plyny, ale
i PU pena jde prepoustet, coz vzhledem k tomu, ze ty hadickove kartuse
jsou levnejsi a casteji v akci je vcelku zajimavy zpusob jak usetrit.
Karel M.