Re: Vitodens 100-W - čidlo externího bojleru TUV

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Sobota Leden 5 18:25:15 CET 2013

IMHO: Takže ty odpůrky nahrazovali termistor buď pro stav už netop nebo pro
stav ještě top...

Ty hodnoty by mohly být snad stejné i pro dnešní kotle... nenašel by jste
to někde?

Taky je varianta, že tam prostě zkusím dát 10K termistor a uvidíme. Ten
kotel má přece spoustu ochran, tak nevěřím, že i kdybych byl mimo s
hodnotou,  že se to nějak přetopí, ne?

Honza Půhoný