GSM sit a pohotovostni doba mobilu

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Leden 5 17:34:55 CET 2013

 5.1.2013, 17:31:06

Jen takova spekulace, ale snad alespon trochu odborna ;-)

On ani ten mobil uz nemusi byt, to co za mlada.
Rozladi se nejake selektivni obvody, zhorsi se nejaky kontakt a pod.
Sice stale funguje, ale s podstatne vetsi spotrebou.
Nakolik je pravdepodobne, aby se neco podobneho stalo u dvou kusu, ale
netusim.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz