Zamenitelnost PIC Re: Matika v MCU

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Leden 5 17:33:03 CET 2013

Dneska mi to nedalo - chystam se doplnovat nejake zasoby MCU...

A jelikoz ceny PIC16F8xx (100-150Kc) nejsou uplne levne tak jsem se
dival cim je nahradit - mysleno zamenit za jine typy.

Nevim jak je to u jinych vyrobcu, ale dnes low-end PIC16F876A za 120Kc
bezici maximalne na 20MHz mohu nahradit (pinove - vcetne rozlozeni
periferii) treba PIC18F25K22 za 60Kc s 4x vetsi pameti (v podstate vsech
co v PICu jsou) a k tomu bezici na 64MB.

Tohle je podle me neuveritelne vyhodna zalezitost - ta pinova jednotnost
- navic i v ramci ruznych rad MCU.

Jak je to treba u Atmelu a dalsich?

RV