RE: Vitodens 100-W - čidlo externího bojleru TUV

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Sobota Leden 5 03:06:55 CET 2013

Podarilo se mi s pomoci jednoho kolegy, jenz provedl log komunikace
rozchodit kotel BAXI.
Funguje to s regulatorem siemens QAA73?
Pokud ano, tak zkuste nastavit memberid takto:

     2:Kotel_msg_Type:=1;
       Kotel_Data_Val:=4;
//"M ->","00:00:34,226",WRITE_DATA,2,"MASTER
CONFIG/MEMBERID",00000000-4,0x00,0x04,987," "

Slavek

PS: Uvazoval jsem, ze bych si postavil dekoder OpenTherm se zvukove karty,
ale um me to preslo :)))

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158
783 72 Velky Tynec
Czech Republic
Mobil: +420 724 207 851
icq:199 118 333
skype:skopaliks
e-mail:skopalik na elektlabs.cz
http://www.elektlabs.cz <http://www.elektlabs.cz/>

Do budoucna - kdybych to chtěl připojit na open - therm: řešil se tady
nedávno protokol open-therm - jak je to u kotlů Viessmann - je to opravdu
open nebo to funguje jen s originálním příslušenstvím...

Díky za nápady,

Honza Půhoný