Vitodens 100-W - čidlo externího bojleru TUV

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pátek Leden 4 18:03:47 CET 2013

Zdravím konferenci,

chci se zeptat, jestli nemáte někdo zkušenost s kotlem Viessmann Vitodens
100-W v konfiguraci s externím bojlerem.

Co se týče topného okruhu, tak kotel po sepnutí vstupu pro termostat topí
normálně na nastavenou teplotu vratné vody.

Ale nějak se mu nechce topit do externího bojleru, i když dám nastavení TUV
na max. Ze servisního manuálu jsem vyčetl že tam je k tomu potřeba připojit
ještě nějaké originální Viessmann příslušenství, ale podle mne to bude jen
kontakt termostatu externího bojleru nebo maximálně termistor pro měření
teploty v externím bojleru... Kromě toho, že se mi to nechce kupovat bych
to rád kontroloval z nadřazeného systému ...

Nerad bych to nějak poškodil, proto se prám raději dříve než k tomu zkusím
něco připojit to zkusím zkušenějších :-) ... tedy kam a co připojit,
kontakt nebo zkusit nějaký termistor?

Toto jsem samozřejmě našel:

http://ecomfort.com/PDF_files/Viessmann/vitodens-100-w_installation_instructions.pdf

Do budoucna - kdybych to chtěl připojit na open - therm: řešil se tady
nedávno protokol open-therm - jak je to u kotlů Viessmann - je to opravdu
open nebo to funguje jen s originálním příslušenstvím...

Díky za nápady,

Honza Půhoný