Programovani ICSP

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Leden 4 17:08:18 CET 2013

Já hlavně nerozumím tomu, jak chcete dělat univerzální přepojování. Máte
na mysli jeden určitý MCU, který má ICSP vývody pořád stejné, nebo
cokoliv, co má tyto vývody kdekoliv?

Co se použitých prvků týče, tak se to v mně známých zapojeních řeší buď
jumpery (přepínači), nebo jsou poměrně běžné třeba HCMOS přepínače 74HC405x.

---
Jirka