Programátor TL866A ?

Pátek Leden 4 16:12:07 CET 2013

Hezké odpoledne, ahoj,

     já už delší dobu používám (či spíše teďka bohužel nepoužívám)
starší verzi programátoru z této stránky http://www.mcumall.com Je s
nimi dobrá domluva, balíček vždy přišel v pořádku a ovládací program
zvládá i češtinu :-) i když uznávám, že by se mohl zlepšit. Nic méně
musím zkusit udělat aktualizaci, mám verzi 5.0 a teďka je dostupná již
několikátá šestka.

Saša Svobodová