RE: Programátor TL866A ?

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Pátek Leden 4 10:47:25 CET 2013

Jasně, ten znám. Ale na tom Čínském se mi líbí ZIF patice na programátoru. Tím mi umožňuje programovat kde-co. Ne jenom procesory které umí ICSP.

Mimochodem tuším že od Vás z WWW mám jedno z těch udělátek a funguje dobře :-).

	Martin.

rey-green-177498 ? Docela by se mi takový programátor hodil ale na mé občasné naprogramování tak 2 obvodů ročně nebudu kupovat "dospělý" programátor za 15000,-. Uvedený programátor se mi ale líbí jak z hlediska množství podporovaných obvodů tak cenou. Nemáte ho někdo vyzkoušený abych nekupoval zajíce v pytli ? Jde mi o sem-tam občasné naprogramování nějakého obvodu. Žádné profesionální použití. Teď programuji různými udělátky na sériový port a musím si kvůli tomu držet starý NB s W98. Je to nepohodlné a hlavně si po půlroce zase vzpomenout jak se to dělá a které udělátko je to správné pro zamýšlený obvod :-) Uvedený programátor by to vyřešil.