[OT] cerpadlo na precerpavani nemrznoucich smesi

Pátek Leden 4 06:58:05 CET 2013

Takze vcera to zas teklo, tak jsem se na to rano podival a skutecne -
plastove tesneni vtlacene dovnitr... Tak zkusim to tvrde.
Vrtackostroj z Lidlu jsem umravnil, uz aspon netece, tak uvidime jak
tech 10l dostanu zpatky.