[OT] cerpadlo na precerpavani nemrznoucich smesi

Čtvrtek Leden 3 19:10:59 CET 2013

Ale tlakova vlna muze sandal rozhodit taky kvalitne, navic dostat
hlubokotaznym plechem pres drz.ku taky neni nic extra, leda si to pak
vystavit jako bustu :-P
To cerpadlo na vino vypada kazdopadne zajimave, uvidime, budu to
potrebovat asi az v lete tak zatim hledam reseni.

Mimochodem, uz to hrozilo ted, mam u cerpadla jako tesneni plastove
mezikruzi misto fibroveho a zaclo to tect, po dotazeni jeste vic, po
povoleni je to zatim celkem OK (obcas kapka). Nevim jak si to vysvetlit,
napada me jen, ze cyklicke zamrzani zkondenzovane vlhkosti tesneni
vytlacilo dovnitr. Takze bude nahrazeno klasickym fibrovym, led je sfina.