PCB toner-tranferem, leptany v persulfatu

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Leden 2 20:46:06 CET 2013

Já si tedy moc nedovedu představit, jak pro toner-transfer používáte PVC.

Toner je při žehlení třeba hodně zahřát, aby se nalepil na měď a při
této teplotě bude PVC dělat psí kusy, nehledě na to, že se toner podle
mě přilepí spíš na něj. Typické PVC měkne někde okolo 87 stupňů.

Nejde náhodou o nějaký jiný plast (třeba polyester)?

---
Jirka