MPPT Re: Matika v MCU

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Leden 2 16:09:50 CET 2013

A co dat na vystup IR2104 monostabilni klopny obvod, ktery po vhodne dobe
(kterou jeste ustoji) Q2 uzavre. Ten se tezko "sekne".
Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Andrej Jancura" <aj.hwlist na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 02, 2013 3:40 PM
Subject: Re: MPPT Re: Matika v MCU

Takze ked tie diody potrebujete, tak preco ich skratovat? Bod 1 mate
nejako osetreny, ale 2? To si naozaj myslite ze ten procesor sa nikdy
nezblbne a soft pobezi v poriadku? Teda Q2 neostane nikdy zopnuty? Ked
budete mat vyskratovanu diodu, musite mat iny algoritmus zabezpecenia
a na mcu samotnom by som to nenechaval. To skor bude fungovat to
riesenie od p.Andela. Aj ked ani on tam nema moc velke zabezpecenie,
aj ked nejake ma... Proste ked to vyhori, tak to vyhori dokonale.

A.

2013/1/2 RV <vicek.radek na cpost.cz>:
> [...]
nejste
> zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk,
> kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je
> přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně
> jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte
> ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu
> způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.
>

> This e-mail and any attached files may contain confidential information.
If