MPPT Re: Matika v MCU

Středa Leden 2 15:19:55 CET 2013

Myslim, ze uz nic z toho nechybi, mam na mysli STM, NXP, ATMEL ARMy (no
dobre, je potreba si najit vyhovujici IDE) ATXMEGA, ATMEGA (to je zas na
urovni PICu) nebo at nezeru PIC24 nebo 32b.... Vsichni vyrobci maji
baliky s priklady ve zdrojacich, standardni knihovny fungujou samozrejme
normalne. Programovat se da pres JTAG nejakym udelatorem nebo pres ruzna
rozhrani pres interface koupeny na eBay do tisicovky...  Ja ted budu
inovovat rizeni tepelneho cerpadla s STM32F103, momentalne to bezi na
ATMEGA32 ktery je uz s 80% plny (to jsem vzal provizorne desku puvodne k
uplne jinemu ucelu)

Pouzity obvod patri skutecne mezi vykopavky, ale pro prototyp, proc ne,
pokud je v supliku.