Zpetna vazba spinanych zdroju - TL431

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Leden 2 13:33:26 CET 2013

Napsal jste spoustu textu, ale informační hodnota se bohužel blíží 0.

Nejlepší by bylo schéma a požadavek, co přesně a konkrétně od toho
vlastně chcete.

Obecně při řízení SMPS přes optrone není třeba používat žádné zázračné
prvky - to platí tehdy, pokud je optron ve smyčce zpětné vazby. Veškeré
jeho nelinearity se totiž pak neuplatní...

---
Jirka