Matika v MCU

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Středa Leden 2 12:50:39 CET 2013

Souhlas, mám to také tak. Míra

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Wednesday, January 02, 2013 12:46 PM
To: HW-news
Subject: Re: Matika v MCU

A na co by mi tam to DSPcko bylo? Co bych si s nim pomohl? Ta regulace
je tak pomala, ze by to mohlo bezet klidne na 1/5 frekvence.

Ano otazka ceny ta ma nejakou vahu, ale pro me to znamena investici do
vyvojoveho nastroje - s tim, ze bych mel osazene DSPcko, ktere by se tam
naprosto nudilo.

Co se tyka MCU - tak pouzivam nekolik typu PICu - z rady PIC16F a par z
rady PIC18F (v podstate se lisi jen poctem I/O)  - v podstate stale
stejne - znam je, nemusim resit co kde a jak je v errata dokumentech -
nikdy jsem s nima nemel problem (delaji vzdy co po nich chci) a nemusim
tak resit jestli nekomu prijdou debilni.

Radek Vicek

Dne 2.1.2013 11:50, j s napsal(a):
> Osobne by som na tuto lohu volil ine PIC, za cenu 16F876A sa da kupit
> 16bitove DSP-cko, ale to zabiehame mimo okruh povodnej otazky.
>
> J.
Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste
zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk,
kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je
přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně
jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte
ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu
způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.

This e-mail and any attached files may contain confidential information. If
you are not the intended addressee of this e-mail, you are hereby notified
that any disclosure, printing, copying, distribution or dissemination of
this e-mail and any attached files is strictly prohibited. If you receive
this e-mail in error, please immediately notify the sender and permanently
delete this e-mail and its attachments from your system. The sender of this
e-mail does not accept liability for any damage that may be caused by any
modifications or delay in the transmission of it.