Viceucelovy vysavac

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Leden 2 11:39:09 CET 2013

V roce 1995 jsem si koupil do prvniho bytu vysavac EIO s rotacni hubici
pohanenou nasavanym vzduchem (je tam turbina na vystupu hubice). Ten EIO
dodnes funguje (ted v lete sel na chalupu) a hubici jsme prendali na
nejaky kybl-vysavac z Lidlu.
Ta hubice je alfa a omega vysavani - v podstate je uplne jedno co je za
touto rotacni hubici za vysavac - s ni vysava cokoliv. ;-)

Radek Vicek