OT: Drobna poznamka k univerzalnim dalkovym ovladcum na TV

Středa Leden 2 10:38:06 CET 2013

Ty kódy snad opravdu dodržují nějaký jednotný formát? Když jsem se s
tímhle zabýval někdy před 15 lety, tak televize Funai, video Thomson a
kamera Sony používaly něco úplně jiného (počet impulzů, přenosová rychlost).
Anděl