Bezdratovy prenos UART

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Leden 2 09:33:41 CET 2013

Nevim jestli je to jeste aktualni, ale pro kratke vzdalenosti pouzivame
BT moduly OBS410i, BT modul vytvori virtualni COM port v PC:
http://www.spezial.cz/connectblue/bluetooth-2-1-edr-uart-spi-i2c-gpio-modul.html
pro vetsi vzdalenosti, radove desitky nebo stovky metru, pak moduly
XBee, vzdy 2 proti sobe.

Martin Hanek