merac prietoku vody

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Středa Leden 2 08:25:36 CET 2013

Ty co mam namontovane (KA1387-4) doma maji 22.8 pulsu/l.

Pokud je logika, ze neni voda, tak nedovoli zapnout, tak je to uplne jedno,
jen to dovoli zapnout pozdeji.
Pokud to ma byt i jako havarijni vypinani, tak bude lepsi (cti
spolehlivejsi)
merit teplotu vcetne detekce rozpojeni/zkratu cidla.

Jaky ze ma byt prutok a jak rychlo to ma reagovat?

Slavek

> Zdravím v novém roce 2013.
> Normální vodoměr, pokud má 1 impuls/l, bere pulzy za
> převodovkou. To, co
> dodává Trasco, je upravený suchoběžný bytový vodoměr bez
> strojku a pulzy
> snímá induktivně přímo z magnetu na turbínce. Tam to pak dělá
> nějakých 40 a
> něco pulzů na litr.
> aze

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158