merac prietoku vody

AZE aze na seznam.cz
Úterý Leden 1 23:48:30 CET 2013

Zdravím v novém roce 2013.
Normální vodoměr, pokud má 1 impuls/l, bere pulzy za převodovkou. To, co
dodává Trasco, je upravený suchoběžný bytový vodoměr bez strojku a pulzy
snímá induktivně přímo z magnetu na turbínce. Tam to pak dělá nějakých 40 a
něco pulzů na litr.
aze

----- Original Message -----
From: "balu na home" <daniel.valuch na orange.fr>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 01, 2013 11:31 PM
Subject: Re: merac prietoku vody

vodomer nie je uplne optimalny, tie co som zatial videl na internete
produkuju najmenej 1 pulz na liter. Pri prietoku jednotky litrov za
minutu bude treba cakat na pulz velmi dlho.
Ma to byt interlock na vodou chladene vreteno hobby cnc frezky. nie je
voda, nedovoli zapnut. Kym vylezie pulz z vodomeru vreteno uz moze byt
zhorete :-)

b.