Reverzne inzinierstvo, GIMP

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Úterý Leden 1 22:04:22 CET 2013

Zdravim,

napred vsem preji krasny novy rok a vse nej.

On 1.1.2013 13:34, Miroslav Šinko wrote:
> Dakujem vsetkym za rady. Nakoniec som pomocou Gimpu dosiahol presne to,
> co som chcel.
> pracnost jednak s farebnostou a kontrastom a aj s naladenim velkosti,
> aby sa schematicke znacky nemennej velkosti dali nejak rozumne umiestnit
> na spoje povodnej DPS v pozadi.
> Suciastky vo finalnej scheme v Eagli aj tak musia byt rozmiestnene
> logicky prehladne a nie nahadzane tak, ako su na DPS.

Ja zatim import pouzil jen jako logo do desky. Nedavno jsem to musel
pouzit pro zakaznika, bylo to ve vrstve potisku. Trochu jsem si s logem
napred pohral ale pak mi stejne volal technolog vyrobce PCB a rikal, ze
to asi nebude moc zretelne (barva se slije, neco uz bylo za jejich
techn. podminkama). Ja mu rikal, ze je to neni ve vodive vrstve a je to
prani zakaznika a at dela co umi. Udelal a vyslo to nakonec velmi dobre.
S importem do schematu jsem mel vcera premieru ;) Spis mi slo o to
zkusit jestli je to pouzitelne. Jinak ja RI moc nepouzivam, obcas si
neco vykreslim ze studijnich nebo servisnich ucelu ale vzdy jde jen o
malo cast. A na to je pro me vzdy nejpohodlnejsi papir a tuzka.

Kreslit to v grafickem programu ma vyhodu, ze mate volne ruce.

Kreslit ve navrhovem programu ma zase vyhodu, ze pri dalsich upravach uz
neudelate chybu jako zapomenuty spoj apod.

> -LibreOffice beriem ako rozsirenie obzorov, venovat sa mu budem, ked
> bude cas. Teraz by to bolo trapenie :-)

Pokud je neznate tak mohu toto rozsireni obzoru jen doporucit. Jak jsem
psal uz to davno prekonalo MS Office. Doma mam LO a v praci MS tak muzu
porovnavat. Nejcasteji pouzivam Excel / Calc a ten rozdil je velky

Pavel