Reverzne inzinierstvo, GIMP

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Leden 1 12:50:38 CET 2013

http://img84.imageshack.us/img84/9929/drawkruh01.png

=>

http://img836.imageshack.us/img836/6448/drawkruh02.png

Tip: na začátku je kruh 3/4. Při tažení za koncový bod - pokud se po
uchopení pohybujete kurzorem u středu kružnice - skáče poloha konc. bodu
po ostatních bodech objektu (samozřejmě pokud je to tak nastavené v
předvolbách). Jinak řečeno: asi tak za pět vteřin lze nakreslit dokonalý
vektorový půlkruh. Dále následují možné úpravy obrysové čáry, výplně
atd. Poté možný převod na některý z objektů (křivka, mnohoúhelník apod.)
s tím, že každý má poněkud jiné vlastnosti.

BTW: pokud toto nevyhovuje, lze mít půlkruh (nebo celé pouzdro LED, nebo
výkres kosmické lodi, prostě cokoliv) předem připravené v galerii.
Případně totéž v samostatném souboru coby knihovně prvků (příp. jako
šablona kvůli prevenci nechtěného přepsání).

Doufám, že víte, že OOo/LO je koncipován tak, že umožňuje široké
možnosti nastavení, počínaje vlastnostmi vytvářených prvků, přes styly
až po třeba celkový vzhled aplikace a konfiguraci (dokování)
nástrojových lišt. Celý program lze prostě dokonale personalizovat. Lze
ho stejně dobře používat "as is", jako ho úplně změnit k obrazu svému.
JEN JE TOMU POTŘEBA ROZUMĚT.

Teď věcně, nechápejte to jako urážku: připadá mi, že negativně hodnotíte
něco, co vůbec neznáte a navíc jste to dostal zadarmo.

Četl jste o OOo/LO nějaký tutoriál, návod atd. Ne?

Trend doby?

Dobrý rok 2013 všem samostatným, myslícím a tvořivým lidem (tím myslím i
Vás, protože jinak si Vašich znalostí opravdu cením).

---
Jirka