AVR rozdiel v oznaceni s a bez L

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Čtvrtek Únor 28 20:05:40 CET 2013

>To sa lisi u roznych modelov AVR. Vzdy si treba pozriet konkretny
>datasheet.
>Nie. U tohto modelu je to pre L max. 8 MHz v celom rozsahu napajani.
>Z citania datasheetu vyplyva, ze system clock nie je zavisle na PLL, t.j.
>mozete nastavit CKSEL tak, aby systemove hodiny boli z vnutorneho RC
>oscilatora trebars tych 8MHz (t.j. CKSEL3..0 = 0100), a pritom povolit
>PLL, ktoreho vstupne obvody zabezpecia vydelenie vystupu RC oscilatora
>tak, aby vstup do PLL bol 1MHz.

ok, dakujem, tak stacit mi bude aj tych 8MHz az ked som cital data k timeru
som si vsimol ze
PLL nemusi byt system clock ak ho potrebujem pouzit....

>System cock, to ma byt vulgarizmus? :-)
no tak, dovtedy som spekuloval ako to napisat po slovensky kym so to
nenapisal takto...
(ale aj dik trejsi sa tak volal) :-)

m.