pájení natvrdo

pyjan pyjan na tiscali.cz
Středa Únor 27 16:07:40 CET 2013

Kupte si pájku na tvrdo s bodem tavení kolem 750°C a pohodlně s ní
budete pájet propanbutanovým hořákem  PB-vzduch (používá se na opalování
i pájení na tvrdo). Umí tavit i Ag pájku (taví se při cca 950°C - podle
složení slitiny). Souprava MEVA praktik stojí do 500 kč a v domácnosti
se hodí - třeba na rozmrazování, opalování barvy atd.